Monday 14 January 2013


''GANTUNGKAN AZAM & SEMANGATMU SETINGGI BINTANG DI LANGIT & RENDAHKAN HATIMU SERENDAH MUTIARA DI LAUTAN"

Assalammaualaikum...
tuuu dyerr nurse raja,(ceh perasan pulak aku nie..insyallah bakal...) nie hry pertama aku melangkah dekat Seremban.. untuk meneruskan likur aku sebagai semester akhir pada taon nie...yg aku pelik n serabut giler..asik muka aku jer yg dapat dekat ngn seremban nie...nsib2..wahhh ayt mcm pasrah jer..padahal dulu seremban lh tmpt yg aku nk sgt2 pergi..tpy skung Seremban tempat yg paling aku menyampah...oppp...no no no...sebelom aku lpe...aku x bosan gak sem nie sbb aku ada kwn yg bleh sentiasa menemani aku dekt sini...rumah dyer kat Jelebu...hehehe...

pehhh beralik ke objektif sebenarnye...pgy2 aku dh mula nk semgt g hospital...aikkk maklumlh...hry pertama di katakn tpy bukn itu ajer..sbb nyer hry nie x pyh strting bkrja kmi orentasi jer...yg aku nymph sgt2..ape lh nasib aku kner g orentasi..setakat hospital 2...semuanyer di ujung2 otak ku huhu..apa mcm nmpk x poyo nyer 2...tpyy pgy nie gak rezeki aku n kwn2 aku masyukkk..dok sebok2 melangkah demi melangkah...sekali terdengr satu suara yg mmgil nme ku....bila pndg..puan darrr...wahhh aku n kwn2 dijemput naik untuk mnjejak kaki ke hospital...akhirnye kepenatan aku untuk nk menaiki bukit hospitl 2 telh pon dijimatkn..

Hry nie...aku ngn kwn2 bertawaf ker keday..semata-mata nk nengok setia hujung nyawa...pehhh lyn cter jiwang gak aku nie kn???adatlh lumrah seorg perempuan pasty nk jiwang n romantiq kn..kn..kn. 

"MENYIMPANG SEINCI,RUGI SERIBU BATU"

No comments:

Post a Comment