Monday 25 February 2013

HATI TERBEKU!!!

ASSALAMMUALAIKUM!!!

"CINTA MEMASUKKAN KESENANGAN DALAM KEBERSAMAAN DI DALAM HATI,SIAPA PUN YANG MEMPUNYAI HATI PENUH CINTA SELALU MEMPUNYAI SESUATU UNTUK DI BERIKAN.CINTA SEJATI DIMULAI KETIKA TIDAK SESUATU PUN DI HARAPKAN SEBAGAI BALASAN.TANPA SEDARI CINTA AKAN PERLAHAN-LAHAN MENEMBUS RUANG HATI KITA."

Setelah sekian lama aku menyepi tanpa sebarang kisah yg aku nk mengumpatkan dalam blog nie akhirnye bermula sesi update blog aku kembali..huhuhuh kali nie ciq nk mai berkogsi tentang perasaan ciq pulak..biaq pi lh kat hampa yg nk kutuk2 ciq..ape ade kisah bloq ciq..hehehe...wahh gituu kelas ko mak!!! Setelah sekian lama aku terkandas dalam percintaan dan d buang begitu sahaja membuatkan aku betul2 give up untuk bercinta..kehidupan aku selepas itu hampir membuatkan masa depanku musanah..hancus..tpy atas semagat kawan2 yg x pernah jemu mmberikn aku semagat,dorongan. Sehinggalh aku mula bangkit semula,cuba dan cuba membiasakan kembali diriku seperti biasa..wahh serious gittuu...

Hari demi hari,aku cuba untuk teruskan kehidupan ku. Bagi meruskan perjuagan aku sebagai pelajar untuk membanggakan kembali keluarga aku semula di atas kejayaan aku sehingga lah aku mengenali seorang lelaki yg aku boleh katakan dia bnyk memberikn aku semagat.Gelak tawanya,layanan nye & caranye walaupun kadang2 memg menyakitkn hti aku nie tpy itulah membuatkan aku ngn dye sering bergelak tawa & bertekar lidah..aku sering mengatakan dye kejam...setiap kali bual dia tidaq pernah untuk serious,gelak tawanye sering akan di dengari & itulah yg membuatkn aku bahgia sgt bila berbual dgn nye..

Kami tidaq pernah declare ape2 pon,cuma hati aku mmg sudah mula menyayangi nye..stiap hry aku cuba pujuk diri aku nie supaya tidaq jatuh cinta d sbbkn aku mula serik n takut untuk bercinta kembali..Lebih2 lgy,jika dyer menyembunyikn dari ku yg dia ada hti ngn permpuan lain.aku akan cuba untuk memujuk diriku ini dan berkata"aku ngn dia hanya sekadar kawan".

Seandainya dyer ader hty kepada ku juga..aku harap dyer akan melamar aku dan memasuk minang aku..tpy aku percaya itu semua x kn berlaku..tpy aku harap,aku ngn dyer akn tetap kwn sampi bila2..now aku sudah mula dapat melupkan ex lama aku...wahhh kali nie aku update amtlh macam serious..huhuhuh

"CINTA TIDAK DAPAT DIPAKSAKAN,CINTA TIDAK DAPAT DIPUJUK DAN DIGODA,CINTA MUNCUL DARI HATI TANPA DI CARI..TERKADANG,KEKASIH YANG BAIK ADALAH ORANG YANG SELALU ADA UNTUK KITA"

No comments:

Post a Comment