Monday 4 February 2013

--MUTIARA HATIKU--

ASSALAMMUALAIKUM

"KEHIDUPAN ADALAH BERKAT, KERANANYA NIKMATILAH. JANGAN MENYESAL MASA LALU & TAKUT AKAN MASA DEPAN"

Hari2 ku kembali seceria seperty sedia kala..tiada tangisan,tiada kesedihan,tiada kesengsaraan & tiada lgy kemurungan dlm dri aku sekarang..hidup aku penuh dengan keceriaan sekarg & alhamdulilah diri aku kembali merasai tenang.. Masalah??? wah sudh tentulh setiap org pasti akn ade masalh.. setiap apa yg di uji dry ALLAH terhadap hambanye..pasty org itu masih lgy di sayangi oleh ALLAH...Wah gittuu mukadimah aku..kelass ko makk..

Setiap apa yg pernh aku jalani..temupuhii amat lh mmberi kn aku pgajaran yg tidaq pernh aku lpe kn..bukan bermkne aku serik tetapi itu adalh langkah berjaga-jaga untuk aku selepas nie.. lebih2 lgy dalam soal perasaan amt menakutkn kn bgy aku.(.kira serik lh jugaq 2 kn) wah gittu jiwang ko mak...tpy aku percaya dgn ape yg terjdy terhdp aku sewaktu dahulu.ada hikmah d sebaliknyer..now aku dh nmpk apa hikmahnyer & aku percaya ALLAH maha mengetahui segalanyer..

Buat masa ini,aku betul2 hidup untuk keluarga aku,kebahagian diriku hanyer lh utuk mereka..mereka tidaq akn pernh tggl kn diri aku..x kira sama ada aku mempunyai aper sahaja masalah..itulh pgorbann kuarga untuk aku...rindunyer aku dekat mereka..lebih2 lgy ngn akk aku yg sering sahaja nk berbela lidah ngn aku..tpy kadang2 dyer amt mnja kn aku...wah maklumlah..aku kn ank bgsu & satu2nyer adeq yg dyer ada..Rindunyer aku dengn maskn mama aku n nk mnja cgt2 ngn dyer,saat aku baring d pangkuan nyer wahh sungguh teng aku rasai..hilg segala maslh yg aku hadapi.. lebih2 lgy,saat bila beliau menanyakan apa masalh yg aku hadapi..pasty air mataku akn luruh jatuhhh..itulh belaian seorg ibu...k lh..actualy aku x taw nk merapu apa lgy dh kat luahan aku kali nie..heheh

"HADAPILAH NIKMAT DENGAN SYUKUR & TERIMALAH MUSIBAH DENGAN SABAR"


No comments:

Post a Comment